Wij zijn pas tevreden als U het bent, dat bereiken we onder meer door onze 5 P’s:
- Persoonlijke aandacht. Wij zijn aanwezig tijdens openingstijden, voor onze toegewijde en persoonlijke aandacht maakt u het beste een afspraak met ons. Wij luisteren naar uw wensen en mogelijkheden en vinden voor u de ligfiets of trike die het beste bij u past. Wij fietsen ook met u mee als u op enkele geschikte modellen een rondje gaat fietsen.
- Passie. Wij vinden het geweldig om u op de fiets te krijgen of te houden en blijven zoeken naar oplossingen om úw mobiliteit weer mogelijk te maken.
- Proberen. Van veel modellen hebben wij een demo-exemplaar beschikbaar. U kunt deze uitgebreid testen.
- Prijs en zekerheid. De aanschaf van onze fietsen is wat anders dan het kopen van een pakje boter bij de supermarkt. Bij twijfel (“gaat het mij bevallen?”) bieden we in overleg met u een oplossing op maat om het risico op een miskoop te beperken.
- Probleemloos gebruik. Onderhoud door de vakman is cruciaal voor vele jaren plezier van uw nieuwe fiets. Na aankoop bent u zeker nog niet van ons af. Wij zorgen voor service, onderhoud, reparatie en garantie zodat u jarenlang plezier heeft van uw. Wij maken afspraken met u over onderhoud en indien nodig het halen en brengen van uw fiets door Nederland en Vlaanderen. Om bezwaren van afstand iets weg te nemen werken wij in Noord-Nederland samen met het Maia Mobiele Steunpunt.